Spadochron Treningowy

Producent: fleXifit
Dostępność:
Jest Jest
 (1 szt.)
szt.
Cena netto: 44,72 zł 55,00 zł

Spadochron Treningowy FLEXIFIT

Spadochron do treningu szybkościowego Flexifit wykonany został z wysokiej jakości poliestru i nylonu w kolorach czarno-białym.
Wyposażono go w regulowany pasek z praktyczną rzepą, która umożliwia szybkie i łatwe zapięcie/rozpięcie.
Idealnie sprawdza się jako motywator dla ćwiczących.  Spadochron oporowy służy do treningu przyspieszania oraz do ćwiczeń poprawiających wytrzymałość, zwinność, maksymalną prędkość biegu i jego rytm,
a więc jest wszechstronny. Trening ze Spadochronem szybkościowym Flexifit wzmocnia mięśnie nóg oraz brzucha, a takżę poprawia sprawność fizyczną.
W zestawie znajduje się komfortowy materiałowy worek do przechowywania sprzętu.


Tego typu spadochrony wykorzystywane są przez zawodowych sportowców jak i  amatorów chcących podnieść sobie poprzeczkę .

  • Idealne narzędzie do wzmocnienia siły i techniki sprintu
  • Sprawdza się wyjątkowo dobrze jako motywator do treningu



Parametry:

  • materiał: 100% nylon
  • wielkość czaszy: 143cm
  • opór: minimalnie 20kg
  • długość linki: ok. 2m
  • mocowanie na regulowany pas:
  • zapięcie na rzep
  • kolory: czarny
  • praktyczne etui
  • gwarancja


TRENING OPOROWY:

Trening oporowy to metoda polegająca na zwiększeniu oporu, jaki nasze ciało napotyka podczas biegania czy jazdy. Dodatkowe obciążenie zmusza osobę ćwiczącą do wykorzystania większej siły, aby rozpędzić się i biec. Dla organizmu jest to silny bodziec. Spadochron Flexifit przymocowany z tyłu ciała i ciągnięty w trakcie biegu, zwiększa opór powietrza. Im szybciej biegniemy, tym bardziej się rozwija, przez co zaczynamy wyhamowywać. Utrzymanie stałej prędkości kosztuje nas sporo wysiłku. Podnosząc intensywność naszych treningów poprawiamy mobilność i przyspieszenie. Trening ze spadochronem Flexifit w szczególności poprawia wydolność i wytrzymałość organizmu. W efekcie osiągamy lepsze efekty: możemy biec szybciej i dłużej, skakać jeszcze wyżej. Nie bez znaczenia jest również wpływ na siłę i jakość mięśni łydek. Podczas biegu z oporem ta część naszych nóg pracuje kilkukrotnie ciężej niż w trakcie regularnych biegów bez obciążenia.

Trening ze spadochronem nie musi ograniczać się tylko do biegania. Z powodzeniem mogą go stosować rolkarze, narciarze biegowi (w sezonie letnim trenujący na nartorolkach) oraz kolarze. Najlepszą metodą jest trening interwałowy, w którym maksymalny zakres intensywności trwa 20-30 sekund. W tym czasie należy starać się rozpędzić do najwyższej możliwej prędkości.